Aanmeldingsprocedure

Het aannamebeleid van DaVinci Eemland is de afgelopen jaren veranderd. Op dit moment kunnen we alleen HB+ leerlingen* toelaten. Dat zijn leerlingen met speciale onderwijsbehoeften, welke vast loopt of dreigt vast te lopen op de reguliere basisschool. Het is daarom belangrijk dat Samenwerkingsverband de Eem (SWV) betrokken is bij de leerling. De stappen van aanmelding vindt u hier.

* HB+ leerling
Deze leerling heeft een dubbelvoudige hoogbegaafdheid, een IQ van 130 of hoger en heeft daarnaast intensieve zorg en begeleiding bij het leren nodig.

Meer informatie

Heeft u een vraag of wilt u meer informatie over de school? Vul onderstaand formulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Let op! U kunt geen aanmeldingen versturen via dit formulier. Deze lopen per 1 januari 2020 via Samenwerkingsverband de Eem

DaVinci Eemland
stimuleert de talenten
van hoogbegaafde kinderen tot excelleren!
Leren leren
Leren leven
Leren denken

DaVinci Eemland
Dollardstraat 141
3812 EV Amersfoort

E-mail: directie.davinci@meerkring.nl

Plan route

Stichting

Onze school valt samen met nog 22 andere scholen onder de verantwoordelijkheid van het bestuur van Stichting Meerkring. Het bestuur van Meerkring is het bevoegd gezag van onze school.